16 Mart 2015 Pazartesi

Marjinal değil İmam Hatipliyim ! Kemal Doğulu

Marjinal değil İmam Hatipliyim! İşte Benim Stilim jürisi Kemal Doğulu


İşte Benim Stilim jürisi Kemal Doğulu: Marjinal değil imam hatipliyim dedi!

TV8 ekranlarından yayınlanan ve Show TV’de taransfer edilen ve magazin gündeminde yer alan son olarak Acun Ilıcalı’nın isimi değiştiren ve İşte Benim Sitim Yapan ve jüri üyesi olan Kemel Doğul’dan olay açıklamalar.TV8’de yayınlanan ‘İşte benim stilim’ yarışmasıyla dikkat

Marjinal değil imam hatipliyim dedi!TV8 ekranlarından yayınlanan ve Show TV’de taransfer edilen ve magazin gündeminde yer alan son olarak Acun Ilıcalı’nın isimi değiştiren ve İşte Benim Sitim Yapan ve jüri üyesi olan Kemel Doğul’dan olay açıklamalar.TV8’de yayınlanan ‘İşte benim stilim’ yarışmasıyla dikkat çeken jüri üyesi Kemal Doğulu, Hafta Sonu dergisine hayatını anlattı. Doğulu, “Marjinal değil, imam hatipliyim!” diyor. ’İşte Benim Stilim’ programının jürisi Kemal Doğulu, İmam Hatip mezunu olduğunu söyledi. 

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Etiketler

Recent Posts

Unordered List

Ordered List

Pages

Theme Support